bip.gov.pl
A A A K

SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 11.09.2014, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: Aktualizacja

Ramowy rozkład dnia

6:00 – 8:00
Schodzenie się dzieci, kontakty indywidualne z dziećmi i rodzicami, Swobodna aktywność dziecka.
Praca korekcyjno-kompensacyjna z dziećmi, którym udzielana jest pomoc psychologiczno -pedagogiczna
8:00 – 9:00
Kontakty indywidualne z dziećmi i rodzicami
Praca korekcyjno-kompensacyjna z dziećmi, którym udzielana jest pomoc psychologiczno -pedagogiczna
Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe z wykorzystaniem muzyki, instrumentów perkusyjnych
Czynności higieniczno – porządkowe - Śniadanie
9:00 – 10:00
Zajęcia dydaktyczne realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego;z poszczególnych obszarów edukacji: przyrodniczej, rozwijania mowy i myślenia, przygotowania do nauki czytania i pisania, edukacji matematycznej, muzycznej, kulturowo-estetycznej i zdrowotnej
1) Zajęcie dydaktyczne kierowane przez nauczyciela wg tygodniowego rozkładu zajęć
Zabawa ruchowa
2) Zajęcie dydaktyczne kierowane przez nauczyciela wg tygodniowego rozkładu zajęć
Zabawa ruchowa
10:00 – 11:00
Pobyt dziecka na świeżym powietrzu: spacery, wycieczki, zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym
11:00 – 12:00
Zabawy tematyczne w kącikach zabaw
Zabawy konstrukcyjne i dydaktyczne
12:00 – 13:00
Przygotowanie do obiadu, czynności organizacyjne i porządkowe - obiad
Rozchodzenie się dzieci (dopołudniowych)
Kontakty indywidualne z dziećmi i rodzicami
Praca korekcyjno-kompensacyjna z dziećmi, którym udzielana jest pomoc psychologiczno -pedagogiczna
13:00 – 14:00
Pobyt dziecka na powietrzu, zabawy i ćwiczenia w grupach uwzględniające zainteresowania dzieci w wybranych obszarach, zabawy graficzne, rysowanie, majsterkowanie, zabawy i gry językowe. Praca korekcyjno-kompensacyjna z dziećmi, którym udzielana jest pomoc psychologiczno –pedagogiczna.
14:00 – 14:30
Zabiegi higieniczno – porządkowe - Podwieczorek
14:30 – 16:00
Spotkanie z bajką, zabawy doskonalące i rozwijające kompetencje dzieci, wiadomości i umiejętności, gry towarzyskie, zabawy w kącikach zainteresowań, prace użyteczno – porządkowe w sali, kontakty indywidualne z rodzicami.



Opublikował: Dawid Tomczyk
Publikacja dnia: 11.09.2014
Podpisał: Ilona Tomczyk
Dokument z dnia: 11.09.2014
Dokument oglądany razy: 1 921