bip.gov.pl
A A A K

SmodBIP

Ramowy rozkład dnia

Prosimy o przestrzeganie godzin przyprowadzania i odbierania dziecka do przedszkola zgodnie z zadeklarowanym czasem w karcie zgłoszenia przez osoby upoważnione, a także o sprawne rozstawanie się z dzieckiem w szatni. Obowiązuje zakaz wchodzenia do sal grupowych dzieci.

6:00- 8:00
Schodzenie się dzieci, kontakty indywidualne z dziećmi i rodzicami, swobodna aktywność dziecka.
Praca korekcyjno-kompensacyjna z dziećmi, którym udzielana jest pomoc psychologiczno -pedagogiczna

8:00 – 9:00
Kontakty indywidualne z dziećmi i rodzicami.
Praca korekcyjno-kompensacyjna z dziećmi, którym udzielana jest pomoc psychologiczno –pedagogiczna.
Ćwiczenia poranne z m.in. elementami gimnastyki korygującej wady postawy, zabawy ruchowe z wykorzystaniem muzyki, instrumentów perkusyjnych.
Czynności higieniczno – porządkowe. Śniadanie.

9:00-10:00 (grupy młodsze)
9:00 – 10:30 (grupy starsze)

Zajęcia dydaktyczne realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego z poszczególnych obszarów edukacji: przyrodniczej, rozwijania mowy i myślenia, przygotowania do nauki czytania i pisania, edukacji matematycznej, muzycznej, kulturowo-estetycznej i zdrowotnej, języka angielskiego, zajęć rytmiki i zajęć ruchowych z elementami korygującymi wady postawy oraz
z nieodpłatnych zajęć dodatkowych – katechezy.

1) Zajęcie dydaktyczne kierowane przez nauczyciela wg tygodniowego rozkładu zajęć, zabawa ruchowa.
2) Zajęcie dydaktyczne kierowane przez nauczyciela wg tygodniowego rozkładu zajęć, zabawa ruchowa. (dotyczy gr. 5-6-letnich)

10:00-11:00 (gr. młodsze)
10:30 – 11:30 (gr. starsze)

Pobyt dziecka na świeżym powietrzu: spacery, wycieczki, zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym.

11:00 – 12:30 (dzieci młodsze)
11:30 – 12:45 (dzieci starsze)

Zabawy tematyczne w kącikach zabaw.
Zabawy konstrukcyjne i dydaktyczne.
Czynności higieniczno – porządkowe. Obiad.

12:30 – 13:00 (cz. A – od przystanku autobusowego)
12:45 – 13:00 (cz. B – od boiska)

Rozchodzenie się dzieci (dopołudniowych).
Kontakty indywidualne z dziećmi i rodzicami.
Praca korekcyjno-kompensacyjna z dziećmi, którym udzielana jest pomoc psychologiczno –pedagogiczna.

13.00-14.00
Odpoczynek dziecka, pobyt dziecka na powietrzu, zabawy i ćw. w grupach uwzględniające zainteresowania dzieci w wybranych obszarach, zabawy graficzne, majsterkowanie, zabawy i gry językowe. Praca korekcyjno-kompensacyjna z dziećmi, którym udzielana jest pomoc psychologiczno –pedagogiczna.

14:00 – 14:45
Zabawy tematyczne w kącikach zabaw.
Zabawy konstrukcyjne i dydaktyczne.
Zabiegi higieniczno – porządkowe. Podwieczorek.

14:45 – 16:00 (cz. A – od przystanku autobusowego)
14:30 – 16:00 (cz. B – od boiska)

Rozchodzenie się dzieci
Spotkanie z bajką, zabawy doskonalące i rozwijające kompetencje dzieci, wiadomości i umiejętności, gry towarzyskie, zabawy w kącikach zainteresowań, prace użyteczno – porządkowe w sali, kontakty indywidualne z rodzicami

Do przedszkola mogą uczęszczać dzieci zdrowe. Dzieci z objawami chorobowymi typu katar, kaszel, biegunka, wymioty, gorączka powinny zostać w domu.

WSZYSTKIE DZIECI W PRZEDSZKOLU BĘDĄ OTRZYMYWAĆ NA BIEŻĄCO W CIĄGU DNIA DO PICIA WODĘ - w związku z tym należy wyposażyć dziecko w plastikowy kubek, który powinien być podpisany lub oznaczony, by dziecko potrafiło go rozpoznać.



Opublikował: Dawid Tomczyk
Publikacja dnia: 14.02.2021
Podpisał: Ilona Tomczyk
Dokument z dnia: 13.02.2018
Dokument oglądany razy: 5 539